Mencuba

Haiiiiiii ....

Assalamu’alaikum warahmatullahi Wabarakatuh….

Sambil menunggu keluarga ku dari Terengganu sampai, aku isikan masa untuk mencipta blog, sebenarnya aku baru mula nak mempelajari membuat Blog , terima kasih kepada Prof. Azizi Zakaria, lecturer UUM yang mengajar aku bagi modul MIS , aku ditugaskan untuk mencipta satu blog. Mula-mula aku rasa susah untuk mencipta blog tetapi dengan ilmu yang prof ajar pada aku tempohari, dengan mudah aku dapat mencipta blog aku sendiri biarpun ia tidak lah sehebat blog kawan-kawan ku yang lain.

Alhamdulillah tercipta lah blog aku yang tak seberapa ini, sila lah kawan-kawan lawati blog aku dan memberi komen supaya aku dapat memperhebatkan lagi blog aku ini.

Ok tak kawan -kawan blog aku ni …. hihihi … 🙂

Advertisements

2 thoughts on “Mencuba

  1. sitivouge2012 berkata:

    ok sgt2 lah kak mcm blog prof dah…hehehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s